PEČU NA MÁSLO: Skořicovo-švestkový koláč



Ve videoreceptu jsem tento koláč vychválila do nebes. Je to zdravá (aspoň myslím :D) dobrota bez mouky, másla a bílého cukru.

Tenhle koláč, pokud si chcete dát voraz od klasických sladkých dobrot, si prostě musíte upéct. Řadím ho mezi snadné, pro začátečníky a do zdravého mlsání :)

Rovnou přejdeme na recept, protože sem bych vepsala jen to, co jsem řekla ve videu. Z tohoto koláče jsem prostě nadšená :).




Suroviny:
150 g na jemno pomletých ovesných vloček 
20 g kokosu
2 lžičky skořice
1 lžička prášku do pečiva bez fosfátů
1 vejce
150 g měkkého tvarohu
150 ml mléka
1 lžíce kokosového oleje
sladidlo podle chuti (datlový sirup, med,...)
7 vypeckovaných švestek

Do mísy jsem nasypala ovesné vločky, kokos, skořici, prášek do pečiva a tuto suchou směs jsem zamíchala. Dále jsem přidala kokosový olej, měkký tvaroh, mléko, vejce a jako sladidlo jsem použila datlový sirup. Výběr sladidla je čistě na vás. Veškeré suroviny jsem spojila pomocí ručního šlehače. Stěrkou jsem těsto jsem promíchala. Koláčovou formu jsem si vymazala trochou kokosového oleje - jen tak pro jistotu :).
Do formy jsem vlila těsto a stěrkou uhladila povrch. Na ten jsem vyskládala přepůlené a vypeckované švestky. Stačilo mi 7 švestek. A je hotovo. Formu s těstem jsem vložila do předehřáté trouby na 190 stupňů a pekla 40 minut.



Hotový koláč jsem posypala kokosem, nakrájela a žasla nad tím, jak je výborný.

Věřím, že tento koláč vyzkoušíte také a možná budete stejně jako já překvapení, že i zdravá dobrota může výborně chutnat :).







Komentáře

Populární příspěvky