Vafle s marmeládou a šlehačkou




Dnes tu pro vás mám jen recept, bez videoreceptu - na ten se totiž chystám.
Kdo sleduje Facebook a Instagram, tak ví, že dneska jsem měla docela den blbec, co se týče pečení, ale už se k tomu nebudu vracet.

Na závěr dne jsem se rozhodla, že si k večeři dáme vafle. Pravda je, že jsem je dělala s takovým tím pocitem, že se to zase nepovede, ale dopadlo to výborně a moc jsme si na nich pochutnali. A protože chci, abyste si pochutnali i vy, tak se s vámi podělím o recept. Tyhle vafle jsou totiž i nádherně křupavé.



Můžete je připravit v klasickém vaflovači, ale také je tento recept pro ty, kteří mají silikonovou formu jako já a připravují je v troubě.




Vafle si můžete ozdobit tím, co máte rádi. Marmeláda, domácí šlehačka, Nutella,.. K dozdobení např. vaflí s marmeládou a šlehačkou můžete použít kakao nebo čerstvé ovoce.

Suroviny na 11 vaflí:
100 g cukru krupice
250 g polohrubé mouky
1 lžička prášku do pečiva
180 g másla
3 vejce
200 ml mléka

Ovocná omáčka:
1x balení zmraženého ovoce
Šťáva z půlky citronu
3 PL krupicového cukru

Na dozdobení:
Co kdo rád :D
Šlehačka, marmeláda, Nutella, arašídové máslo, kakao, ovoce,...


Změklé máslo utřete s cukrem do nadýchané pěny (šlehala jsem asi 10 minut). Otáčky snižte a přidejte jedno vejce po druhém. Vždy zašlehejte jedno vejce, a až se spojí s máslem, přidejte druhé vejce. Poté třetí vejce :).

Mouku smíchejte s práškem do pečiva a přidejte ke směsi másla a vajec. Poté přilijte mléko. Těsto mixujte tři minuty, aby bylo krásně nadýchané.

Kdo bude vafle péct v troubě, předehřeje ji na 220°C a peče 15 minut ve středu trouby.
Ve vaflovači pečte vafle dozlatova.

Ovocná omáčka:
Na jahodovou omáčku jsem si do rendlíku vysypala balení mražených jahod, přidala šťávu z půlky citronu a 3 lžíce krupicového cukru.
Na jahodovou omáčku jsem si do rendlíku vysypala balení mražených jahod, přidala šťávu z půlky citronu a 3 lžíce krupicového cukru.




Komentáře

Populární příspěvky