♥ Valentýnská edice ♥ Brownies s granátovým jablkem



Za týden je tu Valentýn a já mám pro vás další videorecept. Opět je to recept s čokoládou, takže na své si přijdou čokoholici. Nevím jak vy, ale já si myslím, že čokoláda a Valentýn k sobě patří, takže letošní edice se ponese v čokoládovém duchu, pokud tedy neupeču ještě něco jiného.


U mě na blogu můžete najít i jiný recept na Brownies, ale řekla bych už jen při pohledu na použité suroviny, že tento je finančně dostupnější, než ten první, a i přes trochu odlišné použití surovin je stejně dobrý - takže je to takové plus tohoto receptu.


Osobně dávám přednost Brownies s ovocem. V tomto případě granátové jablko rozbije sladkou chuť Brownies svou nakyslou a trpkou chutí. Věřím, že si stejně jako já tyto Brownies zamilujete.


Suroviny:
100 g másla
100 g kvalitní vysokoprocentí čokolády
180 g krupicového cukru
1 balíček vanilkového cukru/1 lžička vanilkového extraktu
3 vejce
60 g hladké mouky
Špetka soli
1 celé granátové jablko

Ve vodní lázni si rozpustím máslo a čokoládu. Dále přidám krupicový cukr, a protože nemám vanilkový extrakt, přisypu ještě balíček vanilkového cukru. Takže kdo má extrakt, dá ho 1 lžičku a vanilkový cukr nepřidává. Směs míchám tak dlouho, dokud se cukr téměř nerozpustí. Poté směs odstavím a nechám mírně vychladnout.

Mezitím si do jiné mísy proseju hladkou mouku, přidám špetku soli, zamíchám a dám stranou.

Vrátím se ke směsi másla, cukru a čokolády, která mi vychladla a do ní zamíchám postupně 3 vejce.

K sypké směsi přidám směs tekutou a promíchám ji. Do těsta přidám polovinu semínek z granátového jablka a opět promíchám. Vzniklé těsto vliji do malého pekáče vyloženého pečicím papírem. Povrch těsta ještě posypu zbylým granátovým jablkem.

Takto připravený pekáč vložím do předem vyhřáté trouby na 160°C a peču asi 40 minut.



Komentáře

Populární příspěvky